Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van onze veelgestelde vragen. Mocht u hier geen antwoord op uw vraag vinden dan nodigen we u uit om contact met ons op te nemen. Ga naar onze contactpagina.

Betaling
Bestelling
Bezorging
Retouren


Betaling

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
Op onze website kun je zowel met iDeal als met Mastercard betalen.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. iDeal en Creditcard betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webshop van Dezeavondinhuis.nl.



Bestelling

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Dezeavondinhuis.nl worden geleverd door [x]. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij [x].

Waarom kan ik niet kiezen voor 'Vanavond geleverd'?
Enkel bestellingen die vóór 16.00 uur worden geplaatst kunnen dezelfde avond bezorgd worden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer u voor 16:00 besteld, zal uw bestelling dezelfde avond bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met ons.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
U kunt ons altijd benaderen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij [x]. U kunt altijd een email sturen of bereiken op 085 20 30 901

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?
Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Dezeavondinhuis.nl, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

Wat is de huidige status van mijn bestelling?
Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens.

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?
In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Dezeavondinhuis.nl.



Bezorging

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?
Verzendkosten bedragen €6,95 per bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat de bestelling is aangemeld bij [x], zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van [x].

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?
Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met [x] via deze pagina. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen de klantenservice van Dezeavondinhuis.nl.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Als u uw bestelling wilt ophalen in ons magazijn in Nuland dan kunt u uw bestelling telefonisch doorgeven.



Retouren

Kan ik een aankoop retourneren?
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Na melding krijgt u 14 dagen de tijd om het product aan ons te retourneren.

Heeft u vragen over onze producten
of onze webshop?

Bel 085 20 30 901

Meld je aan voor
onze nieuwsbrief

en blijf op de hoogte van de beste deals.

Copyright Dezeavondinhuis.nl 2021
Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.